Merhaba arkadaşlar 3-4 aydır kızımda bir iştahsızlık meme reddi kilo alamama ve boyda yavaş uzama vardı. Hormonlarına bakıldı ve tiroid hormonunun eksikliği görüldü 20 gündür sabahlar tirpodi hormonu için hap kullanıyoruz beslenmek istemesi arttı ama kilo alımı yine olmuyor fakat boyda uzama oldu. Başına gelen var mı bebeği böyle oluğpta ilaç nezaöam etkisini gösterir kilo alımı nezaöam olur vs vs