Kızlar Gold marka mama var elimde 0-6 ay bebeğim anne sütü alıyor o yüzden kullanmıyorum, kayınvalidemler depremzede oldukları için almışlar mamayı avusturyadan gelmiş galiba mama nakite çevirmek istedim ihtiyacım var diye,burda post açtım ama kimse kullanmıyor galiba ne yapabilirim ya çöpe de gitsin istemiyorum