Benim bebeğiminde olmuştu o kadar çok kötüydü ki çoçuk gözünü açamıyordu siliyodum tekrar aynısı oluyodu damla masaj hepsini yaptım ama bü türlü tam geçmiyordu en son ılık çay sürdüm de öyle geçti çay demleyin toz onu ılıtın pamugu ıslatın çoçuğun gözüne sürün