Hanımlar kızıma dıktor 3 gün 12 saatte bir iğne verdi kulakları için q tane kaldı akşam vurulacaktı eşim acilen işe cgırdılar gitti taksi felanda yok hastane yakın ama bu saatte gidemem ıssız biraz sabah götürüp vurdırsam işe yarar mı 😢antibiyotik iğne olduğu için biraz endişeliyim bacaklaro da çok kötü olmuş yavrumun