Ya kızlar kafayı yedirecek bana en sonunda 1 yaşında doğdu doğalı sürekli agliyor miz miz huysuz gazdı kolikti geçecek dedik büyüyünce düzelir dedik ama yok 2 saniye kucağımdan yere koyamıyorum tuvalete gidiyorum donumu bile çekemiyorum. Oyuncaklar alıyorum otursun oynasın diye ben yanına oturursam oynuyor ama ayaga kalktığım an kendini yerlere atıyor nefesi kesilene kadar ağlıyor. Uyku deseniz hiç yok, yemek yemiyor, alt değişimi yaptırmıyor, herseye ağlıyor, oyuncağı yere düşsün kendini parçalıyor hiç bir sekilde memnun edemiyoruz. Ağrısı vardır diye ilaç veriyorum yok. Başka yerleri agriyorsa diye gitmediğimiz bölüm hastane kalmadı. Dünyaya sadece ağlamak için gelmiş sanki. Artık kafam aglama sesini kaldırmıyor ya sizce napmalıyım artık 5 dakikada olsa dinlenmek istiyorum😪😪😪 kimsede durmuyor, meme meme diye ağlıyor