AlpEge04-01 Kızlar oglum 10 aylık altta iki üstte bir diş çıkardı. Sanırım üstte ikinci diş geliyor. İnanilmaz iştahsız katı gıdayı tamamen reddediyor. Kafayi yemek üzereyim. Bu durumu yaşayan anneler tecrübeleriniz neler bana yazarsanız sevinirim.
kolonyalimendil AlpEge04-01 bir yaşına girmek üzere üst dişler çıktı yan kesiciler çıkıyor sıfır iştah 🥹