5 aylığız uzun bir suredir uykusu geliyor uyutmaya çalışıyorum asla uyumuyor 1 saat uğraşıyorum öyle uyuyor . Ataktır dedim ama hâlâ geçmedi mamayı ya da memeyi de sadece uykulu olunca alıyor uyumaya yakın aşamada , o yüzden çok besleyemiyorum da ne yapmalıyım nerde yanlış yapıyorum sinyalleri hep takip ediyorum ama çok az uyuyor 1 saat uyutmaya uğraşıyorum uyuduğu yarım saat