1Umut Selam hanımlar,bebeklere ıspanak ısıtıp verilmez diye okumuştum.Bir hastalığa sebep oluyormuş.Ama aklımda tam olarak kalmadı.Ne zamana kadar öyle?Bugün ıspanak yapmıştım,akşam ısıtıp versem mi diye düşündüm.Oğlum 12 ay 27 günlük.
Asafsbn 1Umut yani gün içersinde yaptığımı veriyorum 2. Güne ısıtıp asla vermiyorum tekrar dolaptan çıkarıp isitmamak gerekiyor zaten zeytinyağlı yaptığım için genelde ısıtmıyorum yeni yapmış oluyorum genelde
1Umut Asafsbn Yapalı 4-5 saat oldu.Yer mi şuan tam eminde değilim ama sormadan da vermek istemedim.Cavabınız için teşekkür ederim 🌹
melekortac @1Umut ilk kez duydum😒 ben bu zamana kadar ısıtıp ısıtıp veriyodum valla😕 1 yaş 13 günlük benimkide
1Umut melekortac evet birkaç yiyecek var , yanlış hatırlamıyorsam,tavuk,yumurta,ıspanak, balık, pirinç,kereviz, havuç .Bilmeden yapabiliyoruz maalesef.Rabbim bebeklerimizin şifasını versin inşaALLAH 🤲🏻 tüm kötülüklerden korusun.