Benimki de aynı.Gündüz tek uyku yapınca(2 saat) erken yatıyor.Ama eğer yarım saat,bir saat uyursa gündüz ikinci uykuyu yapmak istiyor 17:30-18:00 den sonra.Ondan sonra al sana 23:00-23:30 da anca uyuyor.
Bugün 1 saat uyumadı.İkinci uyku dolayısıyla gece mesaisi var gibi.