biyiksiz_yorumcu Uykusuzhergeceeee Tarak Arzum çok güzel düzleştiriyor , Düzleştirici Grundig ondanda gayet memnunum 5 yıllık hala taş gibi 😊
_tosbiginannesi_ Uykusuzhergeceeee A101′in Aprilla marka düzleştirici tarağını almıştım bence fiyat performans ürünüydü gayet iş görüyordu ☺️ Düzleştirici de kullandım ama taraktan daha çok memnun kaldım. Tabi ben evin içinde düzleştiriyordum normalde tesettürlüyüm🥰
beyzzsenturkk_ Uykusuzhergeceeee aprilla almıştım geçen ay marketten valla beklediğimden güzel çıktı 200 küsür bişeydi
gkyzkrhn Uykusuzhergeceeee tarak olarak rowenta kullanıyorum ayrıca babyliss düzleştiricim de var hangisi kolayıma gelirse kullanıyorum ikisinden de memnunum
Uykusuzhergeceeee gkyzkrhn teşekkür ederim ikisine de bakacağım 😊 Tarak bayağı etki ediyor mu? Saçım banyo sonrası bayağı kabarıyor
gkyzkrhn Uykusuzhergeceeee benim saçlarımda kabarık saçım uzunken tarak kullanıyorum güzel oluyor ama kısayken kesinlikle düzleştirici canım kısa saçta kabarıyor tarakla
Sedoss02 Uykusuzhergeceeee tarak olmasa da olur boşa aldım gibi.. düzleştirici çok daha güzel Yapıyor ve bozulma süresi tarafa göre daha uzun
Ftsyckk Uykusuzhergeceeee Philips düzleştirici kullanıyorum çok memnunum saçı yakmıyor kırmıyor, buklede yapılabiliyor yıllardır Philips kullanıyorum.
gmzshn Uykusuzhergeceeee trina veya hextor kuaför malzemeleri satan yerlerde oluyor trendyolda da var. En güzelleri bunlar maşa falanda çok güzel yapıyor. Kuaförler kullanıyor zaten
gmzshn Uykusuzhergeceeee bütün hepsi yakar ki ama bunların ucu şekli falan daha güzel ip inceler saçı çekmiyor kopartmıyor yaparken bide ucu ince diye saç diplerine güzel giriyor