krtglucnar_ Bi kaçgündür bebeğim emerken hırıltı geliyo burnundan geliyomuş gibi ama burnu temiz sümükte akmıyo görünürde bişey yok anlayamıyorum acaba hırıltı sebebi balgam olabilirmi hasta falanda değil bebeğim 6 aylık önerisi olan