drya670_ Analık parasını aldım ama emzirme ödeneği hala yatmadı. Emzirme ödeneği kaç gün sürüyor acaba?
Cocukgelisimcimomy drya670_ analık dediğiniz doğum parası mi 300 TL olan emzirme ödeneği için sigortalı işçi olmanız lazım eğer devlet memuru iseniz otomatik yatıyor zaten
clsknu drya670_ analık parası nasıl oluyor ilk defa duydum onu . Bende emzirme ödeneğine başvuru yaptım 15 gün oldu hala ses Seda yok ama eşim sigortalı olduğu için ona otomatik olarak hemen yattı hesabına .
Deletedmom_83 Bende sgklı çalışandım 37. Haftada izne çıktım acaba ne zaman yatar ödemem doğum yapalı 1 hafta oldu
_tuuggcce_ Analık parası nedir? Hiç duymadım da, bende bakmak isterim. Emzirme ödeneğini de bebeğim doğduğu gün yatırdılar hesaba hemen 520 tl idi yanlış hatırlamıyorsam
Akademisyenanne_ Doğumdan sonra raporu verdim 1 hafta 10 gün içinde dediler ilk param 5 gün ikinci yarısı ise 1 hafta içinde yatmıştı ama ben Gaziantep’teyim şehirlerin yoğunluğuna göre degise bilir diye duymuştum