2 yaşında bi kızım var 3 4 ay oluyor önceden çok güzel yemek yerdi şuan ağzına her attığını ya atıyor ya çığlık atıyor yememek için ağzına alsada tükürüyor şuan resmen beslenmiyor kavanoz mama kaşık mama biberon mama ve süt harici sadece köfte yiyor başka hiç birşey yemiyor neden olabilir başına böyle bişey gelen varmı nolur söyleyin çıldırmak üzereyim makarna pilav meyve hatta salatalık bile yemiyor kahvaltı yok çorba yok yemek yok haftaya doktor randevumuz var götüreceğim