Merhaba arkadaşlar oğlum 14 aylık adıyla seslenince bakmıyor aslında duyuyor aydın bana getir ver deyince getirip veriyor ama aydın diye seslenince bakmıyor alkış deyince alkışlıyor mesela üzümlü kekim şarkısın da senin o güzel öpüşün deyince öpücük atıyor bay bay yapıyor arada aneni seviyorsan alkışla da alkışlıyor anne baba mama meme diyor göz teması var uzun uzun bakısmadik ama birde elimden tutup götürüyor beni gezmek istiyor yine de soru işareti kafam da mesela tekerlek çevirmeyi seviyor ama her türlü oyuncakla oynuyor tencere kaşık veriyorum uzun süre oyalaniyor sizin düşünceleriniz nedir birde 14 aylık 1.400 Gr boyu da 75 cm boyu kısa kaldı gibi geliyor bana