Bizde dün 4.ay beşli karma ve zatürre aşısı olduk her iki bacaktan oldu dün akşam başladı aşıdan bi kaç saat sonra ağlama krizleri hiçbir şekilde susmuyo kucakta sallamak gezdirmek hiçbir şey işe yaramıyor kendini yırtana kadar kıpkırmızı olana kadar kriz geçiriyor aralıksız 1 saat bu şekildeydi sonra ayağıma aldım salladım zar zor uyuttum bugün ee gün aşırı arada 15 dakka 1 saat krizleri oldu hep sizde de mi böyle normal mi anlamadım aşı yeri de morarmış kızarıktı normal mi acaba