bambim kız nerden bilim😁 oğlum 4 yaşında büyüd0ü. Hiç bilmiyorum doğum fiyatlarını falan. Ama orda doğrulmaz herkes gidiyor ailesinin yanında iyi sehirlerde doğuruyor pek iyi değil ki hastaneleri. Senin doğumun yakın mı nerden gelceksin? Iğdır yakın mesela 20 dk orası daha gelişmiş arkadaş özelde 17 e sezaryen olmuştu