Ebru251122 Merhaba kızlar, 11 aylık kızım var neredeyse yanından kalkıp koltuğa oturduğumda bile ağlıyor odadan çıksam bir yerine bir şey olmuş gibi ağlıyor bu durum normal mi bu bir süreç mi ya da bir sorun mu kafama takılıyor artık 😔😔
Usnac1995 Ebru251122 bazı bebekler böyle oluyor sanırım komşumun oğlu da öyleydi. Ama benimki okadar değil kendi kendine oynar, bazı zamanlar diş falan çıkarcaksa bana düşkünleşiyor. Geçer zamanla bence
NmalkoC Ebru251122 canım 28 aylık oğlum ben olayım başka kimseyi istemez sürekli annem der sarılır öper akşama kadar düşkün olan cocuk değişmiyor malesef
Ela3424 Ebru251122 Benim bebem 3 aylık sürekli bende hep kucak istiyor bende alıyorum mecbur ağlamasına dayanamıyorum kucağa alma diyorlar nasıl almam evladım ağlarken o kadar mal konuşan insan var ki anlatamam size
Ebru251122 @Usnac1995 nadiren kendi kendine oynadığı da oluyor ama ben yanında olacağım yani o oynasın ben bir mutfağa gideyim gibi bir şey yok
Usnac1995 Ebru251122 yok benimki bayılır hatta kaçıp yatak odasındaki çekmeceleri karıştırır sürekli 😂
NmalkoC Ebru251122 cok zor ozaman işiniz eğer anneniz falan bakacaksa önceden biraz uzaklaşıp ara ara alışmasını demeyin bence yoksa cok zorlanırsınız
Haffuse 1⁵ yasindaki kizim, senin bebenle esdeger zamanlarda anlattigin gibiydi. Zaman gectikçe degisen bisey olmadi🤣 Hep yanyanayiz. Hatta 2 yas sendromu sanirim, “aneee kuuucaaaak” demeye basladi, 2 haftafir, sanki yenidogan gibi kucak bebesi oldu😅
Ebru251122 @Ela3424 ilk 3 ay zaten hep kucağımda uyudu bıraktığım an uyanıyordu bana da öyle diyorlardı şimdi en azından yatakta uyuyor😄
Ebru251122 @Haffuse vallahi özeniyorum bazen böyle huzurlu sakin bebeklere ya aynı odada bıraksa bari😄