fsyk bizimki lokal anestezi verilerek klips yöntemi ile yapıldı açıkçası dikişli yaptırırım diye girmiştim ama doktor ile konuşunca klipse karar verdik iyi ki de öyle olmuş iğne ile uyuşturdular aşı olurken ağlar gibi ağladı sonra geçti ardından klips işlemi yaklaşık 5-10 dk sürdü ve bitti 2 saat sonra iğne etkisi geçince tabi ağladı hatta çok üzüldük geçmeyecek sandik ama akşama hiçbir şeyi yok gibiydi 4. Gün yani bugün klips çıktı çıkarkende hiç sorun yaşamadık gitmeden sabunlu suda beklettik ve zeytinyağ sürdük şuan gayet iyiyiz ben tavsiye ederim bir an önce yaptırın büyük çocukların atlatması daha zor ☺️