Minik5 merhaba kızlar regl olmam gecikti bir hafta dün bir kanama oldu hastalandım sandım ancak sabah uyandığımda hiçbir şey yoktu hala da yok bugün ikinci gün hala hastalanmadım hamile olabilir miyim başına böyle bişe gelen var mi :(((
Aselemine27 Minik5 ben hamile kaldığımda öyle anlamıştım regl oldum sandım ama az geldi devamı olmayınca test yaptım çıktı yerleşme kanamasıymış hamileyken olabiliyormuş
Duygu021221 Minik5 benimde o şekilde oldu yerleşme kanaması pembemsi kırmızı açık ve temiz bir kan gibi oluyor regl kanı gibi koyu değil