Deletedmom5151 31 ekimde gördüm en son regl 6 gün sürüyor adetim kac gun geçti hala ses soluk yok anlamadım gitti test yaptım bisey yok acaba varda çıkmadı mı diyorum artık ben hesaplıyorum 7 8 gün geçmiş doğru degilmi kızlar ya çok strese girdim
seldaselda28 Deletedmom5151 benim de 8 gun gecikti test yapiyorum 1 2 saat negatif sonra bakiyorum azicik bir cizgi beliyor.Insallah buharlasma cizgisir.
B_u_r_c_u_3761 Deletedmom5151 aynı durum bende de var 40 gün sonra adet oldum 5 aydır düzenli oluyordum bubay olmadım ve 2 hafta geçti 3 tane test yaptım hiçbişey yok anlamadım benimkide nerde kaldı🤔
Tuba Deletedmom5151 test negatif çıktıysa bir hafta kadar daha bekle eğer hala gelmediyse tekrarla testi🙂
Deletedmom5151 9 gün geçmiş tarihi sasirmiyorsam şimdi yine test yaptım yine tek çizgi diş gebelik falan mi o testte çıkıyormu ki çok sıkıntı etmeye başladım hastanede yok ilçede sağlık ocağı var sadece