dün akşam orta sehpaya gözünü vurmuş morarmış baya ağladı ama hasta falan değildi sabah bi kalktı sesi gitmiş cok cılız cıkıyor sürekli ıhlamur veriyorum ama sadece sesi kısık baska biseyi yok internette cok ağlamak da yapabilir diyor napabilirim ya dişlerimiz de çıkıyor çok duygusallaştı sesi de yok içim sızlıyor ya