12 günlük bebeğim 3 gündür gündüzleri emiyo ve kusuyor böyle kesik gibi ve midesi boşaldığı için emmek istiyor dolayısıyla gögüslerim boşalıyor süt toplamıyor akşamda sütüm dolmadığı için bir süre sonra mama vermek zorunda kalıyorum sizce neden böyle oluyor basına gelen var mı yada bilgisi olan var mı cok stres oldum 3 gündür 🤦🏼♀️🤦🏼♀️