bbmbbm ame ben emzirsem de mama da versem mutlaka her gün su veriyorum canım doktorumuza da sordum o da her mamadan sonra vermemi söyledi
Emir7227 ame evet veriyorum 3 aydan beri kaşıkla veriyordum şimdi bardakla içiyor suyun zararı yok böbrekler içinde çok iyi
Cikomel ame üç gün önce 4. Ay kontrolümüzde doktorumuza su verebilir miyim diye sordum hiç gerek yok anne sütü yeter dedi (çok ısrar ederlerse 1 çay kaşığı ver tartışma kimseyle içmez zaten dedi😀 )
Pinkbery ame emzirme dönemlerinde de mama kullanınca da verdim. 1 - 2 cay kasıgı. Agız temızlıgı icin bence şart tabi abartmadan.
Limoneta Canım her mamadan sonra kesinlikle veriyorum. Sadece memeyse asla gerek yok. Ama mama ya da ek gıda veriyosanız lütfen verin ben cok araştırıp bir sürü doktorla görüştüm aynı görüşteler.. yine de doktorunuza sorun 🌸
Hayatannesi Sizin doktorlarınızın tersine benim hem Doktorum hem de hastanenin doğum paketi kapsamında verdiği emzirme koçu asla su verme anne sütünde fazlasıyla su var dedi. O yüzden ben vermiyorum.
Emir7227 Deletedmom0380 Küçük çay bardağıyla çok güzel içiyor Kızım biberon istemediği için bardakla içiyor 7,5 aylık
Deletedmom0380 Emir7227 yok öyle değil, hani hazır su mu ? Musluktan mı ? Hazır su ise hangi marka ? :)
Eymeniim Ben veriyorum bebeğin 4bucuk aylık doktorum kendisi ver dedi sonuçta bir zararı yok aksine faydası var gün içinde bir kaç çay kaşığı veriyorum e bebekten bebek suyu aldım onuda gyzekce kaynatıp gün içinde arada kaşıkla veriyorum
MomEzo ame evet canım su verilmesi gerekiyo pediatri doktorları hayır vermeyin diyorlar ve kızım idrar yolları enfeksiyon kaptı başka bölümdeki doktorlar baktı kesinlikle su verilmesi gerektiğini su vücudu böbrekleri vs temizlediğini söyledi vermelisin