Bugün 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kaybettiğim kızım Hira’nın yıl dönümü, sizlerden ricam kızım için dua okur musunuz 🙏🏻 3 yıl oldu, acısı ilk gün gibi aynı ama her şey Allah’tan, hamd olsun, Rabb’im senesi dolmadan kızım Lina’yı verdi bize, elbette Hira’mı da unutmadım, cennet kuşuma benimle birlikte sizde dua ederseniz mutlu olurum, güzel anneler ❤️