Arsaminannesi 2 aylik oglum bar bem hala kanama goruyorum 3 4 gunde bir kanamam oluyor adet seklinde bu normal mi ?? Hala namaz kılamıyorum ya ilthapli akintim oluyor yada kanamam sezryanliyim
ebsa95 Arsaminannesi geçmiş olsun doktorunuza danışın, muhakkak kadın doğumdan randevu alıp gidin. Belki bir şeyiniz yoktur ama belki enfeksiyon kapmışsınızdır, kesinlikle doktora gidin. Ben de sezeryan oldum ama böyle bir şey asla yaşamadım