Nurxxx tam tabiriyle cam gibi olsun istiyorum önce kirini alıp sonra tekrardan mikrofiber bezle silmeme rağmen niye buğulu oluyor anlamiyorum yani bez izi belli oluyor
Fasulye12 Nurxxx bebek şampuanı kullanıyorum dalin vs. Hem iz bırakmıyor hemde pırıl pırıl oluyor. Tabi çok da sıkmanıza gerek yok . Bugün çamaşır yumuşatıcısı kullananların olduğunu duydum ama denemedim. Yağmur suyu tutmasın iz olmasın diyeymiş.
Bebegimuyumuyorr Nurxxx 2 3 damla şampuanla siliyorum ve bez olarakta eşimin atletini kullanıyorum mikrofiber bez tüy bırakıyor
Deletedmom_113 Nurxxx farmasinin cam bezleri vardı mavi internette bulabilirseniz sipariş verin acayip güzel Nemlendir ve camlarını sil ne toz ne buğu
Nurxxx Gakkoyenge ama öncesinde tozunu almak için başka bi karışık suyla siliyorum hani kiri insin diye
Nurxxx Fasulye12 ben bi kere internetten arastirdim deterjan falan koyuluyor bi sildim iğrenç oldu camlar sampuanda ona donmesin 🥲
DenizinAnnessii Pencere kenarları için bir kovaya çamaşır suyu cif koyuyorum onunla etrafını temizliyorum diğer cam silme suyuma da sirke ekliyorum sadece tertemiz oluyor mis gibi. Bez olarak da pella kullanıyorum çok memnunum
Fasulye12 Nurxxx çok köpük olmayacak şekilde ayarlarsın. Silince durulamıyorum bile. Çek çekle çekip kuruluyorum.
Nurxxx Fasulye12 çek çek bende kullanmayı düşünüyorum ya iyi oluyor mu normal bu düz cek çek den alsam