Anneler instagram da bir doktoru takip ediyorum. Bebeklerin külotlu çorap giymelerinin kalça çıkığına sebep olabileceğinden sakıncalı olduğunu belirtmiş. Fakat ay grubu belirtmemiş. Önümüz kış malum havalar soğuk doktorun da böyle demesi aklımı karıştırdı. Sizler dikkat ediyor musunuz, giydirmiyor musunuz merak ettim cevaplarsanız sevinirim