Uygurelif bebeğim 9 aylık 4 aylık hamileyim emzirmeye devam ediyorum ek gıda alıyordu zaten
Sabaha karşı uyandığında 1 kere mama veriyorum memeye çok düşkün bir bebek oyuzden emzirmeye devam edicem
Çevremdeki herkes emzirme diyor
Doktora sordum kesmen gerek dedi bir başka doktora sordum devam et emzirmeye bisey olmaz sadecw sütünün kalitesi düşer dedi