Merhaba 2 aylık kızım var sadece anne sütü alıyor emziriyorum bu aradada zayıflamak istiyorum ama ne yitip içeceğim konusunda bilgisizim araştırıyorum hep 3 ara 3 ana öğün yapın diyor ama şunu bunu yiyin demiyor sizce neler tüketmeliyim akşam yemeklerinde kahvaltılarda ara öğünlerde öğün fikirleri berir misiniz acaba rica etsem nolur hem sütüm artsın hem zayıflıyayım birde emzirme döneminde spor şart mı zayıflamak için 10 kilo bermem lazım sadece