merhaba guzel annelerim .. 22 gunluk bir bebegim var ikinci bebegim amma bu bebegimde goguslerim berbat bir hal aldi .. ilk bebegimi pek fazla emziremedim erken hamile kaldigimdan dolayi .. izlemedigim video, denemedigim krem kalmadi neredeyse.. artik emzirirken aglamaktan, dislerimi bir birine sıkmaktan yoruldum .. iki çocuk dogurdum .. dogurmak bile emzirmeden kolay geliyor bana, oyle bir aci hissettigim.. nolur bir sey soyleyin ben bunu yaptim iyilesti deyin.. cocuklarimi bile doyasiya kucagima alamiyorum sirf agriyor diye.. gogus uclarim buyuk simdi sisti daha da buyukler .. agzina tam yerlestirmeme izin vermeden uc kismini kavriyor ne kadar ugrassamda olmuyor neyi yanlis yapiyorum bilmiyorum.. artik ilac icip sutumu kesesim var sinirlerim cok bozuldu🥹