Merhaba arkadaşlar oğlum 10 buçuk aylık ek gıdaya 5 aylıkken başladım fakat oğlum yediği herseyi geri çıkarıyor ağzında çiğneyip geri çıkarıyor meyve olsun sabah kahvaltıda Yumurta domates zeytin hepsini çiğneyip geri çıkarıyor su dahi içmiyor ben icirince geri tükürüp püskürtuyor ne yapmam gerek çok zorlanmaya başladım eline verinceye yere atıyor yemek istemiyor yol gösterin