sykrmvrl Kızlar bebeğim 23 günlük mama ile besleniyor beni emmiyor çevrem su vermem gerektirdiği söylüyor sürekli mama içtiği için siz ne yaptınız su vermelimiyim sizce
Busramustim sykrmvrl bebeğim 3 aylık mamayla besleniyor geçen hafta iki üç defa zemzem suyu içirdim ishal oldu günde bir veya iki günde bir kaka yapıyordu şimdi 3 4 defa pişman oldum verdiğime
Aysimaninannesii sykrmvrl hayır sakın verme mama su ihtiyacını karşılıyor 3-4 ay dan önce su verilmez mama bile alıyorsa etrafına bakma canım herkes bir şey der ama su verilmez fazla su böbreklerine zarar verir
ceylan34 2ofmom Bebegim 4 aylık su veriyorum ben doktorlar da Mama içen bebeğe su verin diyorlar bebeğimin bezinde çok koyu turunculuk vardı doktora götürdüm susuz kalmış dedi ve içmeye başladık her mamadan sonra 2 çay kaşığı veriyorum
runadrrf sykrmvrl pamukçuk için karbonatlı suya gazlı bezi ıslatıp parmağınıza dolayıp bebeğin ağzını dilini temizleyin anında fark ediyor. Benim doktorum söylemişti üç gün bu şekilde yaptım ve geçti
Gencanne2 sykrmvrl karbonatlı suyla ağzını silin. Bende mamayla büyütüyorum ilk oğlumu hiç vermedim. Kaynanam benden gizli vermiş onada vermemesi gerektiğini izah ettim. 6 aydan sonra çay kaşığıyla arada bir vermeye başladım
runadrrf Busramustim iştahsızlık, meme reddi gibi sebebleri olabiliyor ilerlerse sizin göğsünüze de geçip yara yapabilir bu yüzden temizlemek gerekiyor
2ofmom ceylan34 ben oğlumu mamayla büyüttüm hiç su vermedim ek gıdaya gecene kadar bezi çişi hep normaldi doktor ver diyorsa tabiki vermelisin
ceylan34 sykrmvrl mama suda çözüldüğü için su ihtiyacını karşılamaz bende doğduğundan beri mama veriyorum her mamadan sonra gazını cikardiktan sonra 2 çay kaşığı su veriyorum ama sen doktoruna danış öyle ver bence bebeğiniz daha çok minik çünkü 🥰
Zumrakarakiz sykrmvrl mama icen çocuğa veriliyor bence 1 2 çay kasingindanbisey olmaz zaten verirken yarısı dökülüyor ben hep verdim şu mama vermediğim halde
runadrrf Busramustim biberonunu kullanıyosanız emziğini karbonatlı suyla temizleyin sürekli ve ağzını da silin geçer inşallah