Benim 5 ay 20 günlük oğlum var. Doğum kilosu 2800 , boyıda 48 cmdi , şuan ki kilosu 6300 boyu ise 66 cm. Sadece annesütü alıyor. Doktor iyi diyor gelişimi ama Çevremdeki herkes bebeğimin çok zayıf oldugunu, 3 aylık bi bebege benzediğini söylüyorlar. Takılmıyorum desemde çok canım sıkılıyor kendimi çok yetersiz hissediyorum. Mamaya başlamak istiyorum. Ama bu sefer memereddi olur diye korkuyorum kafayı yemek üzereyim. Bu durumu yaşayan varmı nasıl yapmam lazım