Merhaba, güzel anneler.
Clotie’den ürün aldıktan sonra ödeme yapmadığınız için icra mesajı alan var mı aramızda?
Genelde telefona gelen mesajlara bakmam, reklam kampanya falan. Dün yanlışlıkla açtım, meğerse ikinci mesajmış. 2 sene önce bir kutu almıştım, ödemesini de yaptım ve bana icra takibi başlatmıştır diye mesaj geliyor. Başınıza gelen var mı???