Kızlar bebeğim 55 günlük. Mama veriyorum sadece. Her beslenmeden sonra kusuyor. Günde kaç kere kustuğunu sayamıyorum artık. Normalde güzel besleniyordu şimdi normalde yediğinin yarısını bile yiyemiyor. Sürekli ağlıyor ve gaz sancıları çekiyor. Süt alerjisi mi var sizce ? Ne yapmam lazım ?