Doktor 2000 olmadan gelme demişti bende kan veriyorum. Sonuncu farklı Bi yer diğerlerini aynı sağlık ocağında verdim. Bi kaç gün önce peçeteye kan geldi doktor betana baktırmaya devam et dedi alttan baktı kese gibi Bi şey görüyorum ama net değil dedi.
68 ile öğrendim 3 gün sonra
363 çıktı tekrar 3 gün sonra kan verdim
889 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim
1293 çıktı devletteki doktor iyi değil artış dedi boyle olup doğum yapan oldu mu