Hanımlar merhaba bebeğim yarın 2 aylık olucak ve verem aşısı olucak aşıdan sonra ateş yapabilir dediler bir eczacı arkadaşım calpol önerdi siz verdiniz mi ama bazı yerde 3 aydan önce vermeyin diyorlar kafam çok karıştı tecrübe edenler cevap verebilir mi 🙏