Sakin olun ve anın tadını çıkarın güzel bir gün geçireceğinizi hayal edin eminim ki başaracaksınız. Bebişinizi emzirme için 2 saat kuralına takılmayın bazen çok ağladıklarında güvende hissetmek için, acıktıkları için, uyumak için meme de durmak isteyebilirler sık sık emzirin gerekirse ben yeni doğan döneminde bu hatayı yaptım 2 gün çok pişmanlık çektim. Anın tadını çıkarın inanın büyüdükçe keşke bebek kalsaydı diye iç çekiyorum 1 ay sonra 1 yaşına girecek keşke hiç büyümeseydi 🥲 güzel bir gün olur inşallah sizin için 💕