Merhaba arkadaşlar çok üzülürek yazıyorum günlerdir uyku uyumuyorum gebeliğimin ilk ayında Cmv enfeksiyonu geçirdim doktorum bebeğe geçerse hasar bırakabileceğini söyledi dilersen kürtaj yapalım dedi kesin mi dedim bırakmama ihtimali de var dedi amniyosentez yaptırırsın onda çıkar dedi amniyosentez yaptırdım 2 hafta önce çok şükür o sonucum temiz çıktı ama bu kezde genetik de problem var ön sonuçta o çıktı genetik doktorum büyük ihtimalle kesin sonucunda aynı olacak dedi ağır bir sendrom değilmiş cinsiyetiyle alakalı bir sendrom ama herşeye de hazırlıklı ol gebeliği sonlandırabiliriz dedi bugüne kadar hiç düşünmedim ama belki yargılayanlar olacak insan başına gelince napacağını şaşırıyor rabbim kimseye yaşatmasın eğer sonlandırmak zorunda kalırsam ömür boyu nasıl affederim kendimi doğar sa da ona bu acıları yaşatmak istemiyorum psikolojim çok iyi değil eşimin de bu konuda destek olacağını sanmıyorum çünkü bu olaylar olmadan önce hastanede beklerken ilk ayda aldırmadık şimdi uğraşıyoruz demişti çok şükür inancım var ama içim yanıyor 😢