Kimseyi asla mağdur istemem o yüzden açıkça yazıyorum. Oğlum 5 aylık. Biz en başından beri Prima kullanıyorduk sadece 4 numara için eşim 4 paket Sleepy Bionatural Külot Bez stoklamıştı. Hamileyken araştırmıştık BioNatural seri övgülerini duymuştuk. Yalnız maalesef bizim umduğumuz gibi olmadı. Kısa sürede sızdırma sorunu yaşadım ve hiç memnun kalmadım. Hani belki bu sızdırma cinsiyet kaynaklıdır ya da benim gibi düşünmeyen Sleepy’ci anneler vardır diye burada satışa sunmak istiyorum. Bir tanesini açtığım için kalan 3 paketi almak isteyenlere gönderebilirim.

48’li pakettir, tanesi 120’ye satayım. (Kargo alıcı ödemeli olsun)
3×120= 360 + kargo ücreti