seymaismail2710 yorum yapmak için yapmayayım mı ne kadar saçma bi kelime hanımefendi zorunuza giden nedir bilmiyorum yanlış bişey söylemedim linç etmedim böylesine bi post açıp ne yazmamızı bekliyorsunuz cidden söylüyorum hamilelikten şüphe etmişsin test yapmışsın negatif çıkmış içinizde korku va ve bende kan testi yapın dedim ????ve başlık için uyardım ve haklıyım burası daha çok çocuk bebek pratformu e haliyle sağlık etiketini seçip acil yazınca insanın ilk aklına gelen çocuğa mı bişey oldu linç hiç sevmem ama bu posta ve senin tavrına linç edilir