Gecekusu ben de kızıma 7 aylıkken başladım ek olarak ama kızım şuan 15 ay olacak 9 buçuk kilo bile değil genetiği şişirmedi sanırım 😁 ama arkadaşımın kızını baya şişirdi doktoru diyet vermiş 1 yaşında o da sağlıksız bişey ben sadece faydası olsun istiyorum. Süt içip rahat uyumuyor kızım acaba sancı yada gaz yapma özelliği var mı aptamil sütün bilmiyorum 🤷♀️ kafam karıştı benim de o sebepten bilgiye ihtiyacım var