E_Defne gülerek kullanın inşallah benim bambi 5 yıllık ilk çıktığında bu vardı
Olric11 tesekkr ederm
E_Defne comfort balance kullanıyorum çok memnunum 🙃
E_Defne merhaba memnun musunuz
Haticeyns asırı memnunum sırt agrılarım gecti öneririirm