Bebeğim doğduğunda sütüm gelmediği için biberonla mama veriyordum sonra biberona alıştı daha çok emmeyi bıraktı ve emzik tutuyordu. Bebeğimi sakinleştirip emzirmeye çalıştım başardım mememi almaya başladı. Bu sefer de biberon zor tutuyor emzik hiç tutmuyor emzik verince sinirlenip ağlıyor midesi bulanıyor kolik bir bebeğim var ve kucağa alıştı afedersiniz tuvalete bile gidemiyorum en azından diyorum tuvalete gittiğimde tutsa o da yeter