ALPARSLAN_bey genetik olduğunu duydumda şekerden hiç duymadım. Doktorum şekerimin olmadığını söyledi yüklemede yaptırmadı. Öğrendiğimizden itibaren oğlum hep 3-4 hafta önden gitti gelişim olarak daha fazla kilo alıp sıkışmasın diye fe 37+1 de almaya karar verdi doktorum