Yeniannee23 merhabalar hiç korkulacak bir şey değil. Beniö bebeğim prematüre bende yaptırdım ve yaptırın denildiyse yaptırmanızı öneririrm bi kere annelik vicdanıyla yine yaptırılılması gerektiğini düşünüyorum. Geceden uyutmayın diye bir şey yok. Benim kızım gece uykusunu da aldı. Sabah uyutmadım uyku saattinde gittim bera yapılırken 20 dk yarım saat süren işlem ağrılı acılı değil kulaklarına incecik kablo değiyor bebeğin oda çok hassas ufak sesi bile algıladığı için uyutulması öneriliyor beniö bebeğim uyudu ama som 3 dakikalık işlem kala uyandı doktor da sonuç güzel ama yinede yapmamız gereken işken dedi ve uyutmaya çalışmadık ses geçirmeyen oda var mış orda yaptırdım işlemin kalanını oldu bitti