T-24 hiç alakası yok canım benim bebegim 5 aylık doğdugundan beri vermeye çalışıyorum su kesinlikle sevmiyor ve içmiyor agzına alıp bekletip yutmadan geri tükürüp ağlıyor. Biberon, çay kaşığı, enjektör hepsiyle denedim asla içmiyor. Bakalım ek gıdaya geçişte napıcaz 🤦🏾♀️