mr-ege ben hastaneden çıktığım hafta brokolili biberli salata yemiştim ve hep bu performansta devam ettim :) kimyon çayı içtim genelde üstüne. Oğlum için de düzenli probiyotik kullanıyordum ve yüz üstü zaman ve bağırsakları hareketlensin diye egzersizleri aksatmiyordum. Alerjik bir bebek olmasına rağmen gaz sorunu yaşamadık. Umarım sizde de sıkıntı olmaz, rahat rahat yersiniz her şeyi.