Kızlar ben ders alıyorum manuel ama şimdi sürekli çalıştığım yerleri evde tekrar ediyorum. En basit şeyi ben şimdi unuttum şimdi koltuğa oturduk emniyet kemeri Aynalar koltuk tamam kalkıyoruz kalkerken start düğmesine basıyoruz ya biz orda debriyaja basıyormuyduk ben onu unuttum ya 😒😒😒