Oğlum 26 aylık süt içmezdi normalde alıştırmadım da uzmanlar sütün bağırsak florasını bozduğunu söylüyor hastalıklara daha açık hale getiriyormuş o sebeple ama son bir haftadır dolapta ki sütü görüp istiyor yarım çay bardağı koyuyorum hepsini içiyor her gün istemeye başladı sizce vermeli miyim süt verirsem de günlük ne kadar verilmeli ?